luni, 23 ianuarie 2012

Home sweet home.....este cel mai bun slogan,dupa 3 zile de odihna am iesit din nou pe strasse....cu bestia ,bineinteles....frig si chiciura de dimineata ...o cafea face minuni ....controlez camionul ,apoi cu calm o iau din loc , am de facut un transfer de marfa pentru Germania, apoi incarc fructe , ca de obicei .

Trafic fara probleme, se aud vesti negre privind " greva ", pun ghirimele pentru ca deja nu se intelege cine face si cine nu face ....greva ?
Dupa livrarea la terminalul feroviar Dinazzano, apare in sfarsit si soarele.....miezul zilei , era normal sa apara si contabilul sef.....in 30 km ajung la destinatia finala pentru azi ....Vignola, imi pare o dupa amiaza de primavara...deci profit de caldura si pun la punct semiremorca ...era dezasamblata pentru palete , acum incarc vrac ....deci alta distractie .

Timpul trece , leafa merge .....eu cu drag muncesc .....hahahahha, era valabila acum 25 de ani , acum trebuie sa stau atent la greutate si la incarcatura , este pretentioasa si perisabila ...noroc ca frigul este prezent .

Pina acasa nu am probleme, sper ca si maine sa pot circula liber .....cine stie insa ?

2 comentarii: