vineri, 13 aprilie 2012

Am dormit bine,dupa fiesta de aseara, fara vise , pe ploaie se doarme intoteauna bine...sper ca de dimineata sa ne lase in pace, am avut noroc, cineva acolo sus mi-a citit gandurile ...multumesc !

Incarcarea cu peripetii, la unul in plus ...la mine in minus , pina la urma in jurul orei 9 eram gata de plecare , cu acte cu tot si cafeaua de rigoare la barul carbunarilor .

Pe traseu, fara probleme, se circula regulamentar, in limitele de viteza.....am gasit un cisternar ,ADR, care dupa ce depaseste unde este interzis ..... face legea, deci cum nu m-a grabesc , merg ca melcul in urma lui .

Se decarca la Riva, pe ploaie...o burnita rece , ca la munte....e la cativa pasi, si nu scap fara sa acopar clinkerul ce trebuie dus la o alta fabrica de ciment .....aaaaaaa, am uita sa zic , iepurasu' a tras lozul cel mare, un transfer la ceas de seara , ca altfel nu se poate , ajungem in garaj prea devreme .

Si uite asa , pe post de muschetari , terminam si saptamina asta ...vine Pastele....se sarbatoreste in familie ,cu amici ....dupa traditie.
Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu