miercuri, 4 aprilie 2012

Padova mon amour.....unde esti ca nu vreau sa te vad .....insa nu am de ales, trebuie sa trec pe acolo obligatoriu pentru a ajunge la destinatie, o statie de asfalt , se vede ca au inceput sa reparatiile drumurilor , bine ca astia macar le repara ,daca nu toarna covor nou .
Primi la apel, nu sint singur, am companie azi ...descarcarea in 2 min,dupa care matura si asfalt-tango,na ca le-am potrivit ...semiremorca o tin in permanenta curata, chiar daca asta nu-i a mea, deontologia profesionala pe primul loc ....cred ca de la burnita asta rece mi se trage exprimarea asta .

Pauza se face pe Valdastico,dupa un mic dejun copios,merge si un somnic .....asa la caldurica , si printre stropii de ploaie ....sa vezi ce ma uda la incarcat , uffaaaaa, trebuie sa scot echipamentul ptr submersiune .
Cineva acolo sus insa ne iubeste ....a stat ploaia, atit cit trebuie .....demontat obloanele pe partea dreapta , marfa la 2.50 care trebuie incarcata in spatiu util de 2.45...grea matematica pentru proiectantii astia .
La locul de destinatie ,alte obstacole lasate de autobetoniere ...soferi nu le pot spune,in cel mai rau caz ,muncitori necalificati .....nu se curata betoniera in mijlocul drumului, stiind ca acolo vor intra si alte camioane ,in fine trag o poza ptr album si imi astept randul la descarcat .

Termin ziua destul de repede, o tai direct in cariera , incarc acelasi material ca si azi,numai ca am o alta destinatie .....Padova mia .....copie la xerox ptr retur....nimic mai simplu .
Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu