joi, 5 aprilie 2012

Pic,pic,pic...ploua din nou, destul de tare si destul de rece apa, cred ca pe munte deja ninge ....am lasat si lanturile in garaj de citeva zile,sper sa nu am nevoie in aprilie de ele.
Cu muzica si acompaniat de ploaie ajung la Limena, cum eram convins, gasesc deja 2 colegi in asteptare ...astia nu au somn frate ..sau au neveste somnambule ...booooo ?
In 5 minute ,scap de incarcatura , si printre picaturi fug pina la parcarea de pe autostrada ,webasto on si saibbenpaussen o ora ...ca dupa aceea am de robotit iarasi , insa nu stiiam ce ma asteapta in urmatoarele 2 ore .
Omul mobil, nou angajat greseste ordinea la incarcare, sint nevoit sa decuplez semiremorca si sa imi recuperez Rao-ul meu de la Costica, care a ajuns intre timp, multumita lui am avut si ajutor pentru obloane ....era un semn bun , insa neprevazutu' era prin preajma, la ultimul sens giratoriu ,inainte de intrarea Est in autostrada A4, intru ca de obicei ,semanlizat, etc ...am o masina in sens dar departe ...ies in giratoriu si se gindeste si el ca trebuie sa faca la dreapta ....nu se intampla nimic., dar observ in oglinda prezenta unei patrule de la polstrada ....care ma trage pe dreapta imediat .
Au sperat sa dea lovitura ...diagrame,acte,facturi...tot ce se poate prezenta la un control...dupa 30 de min , se multumesc doar cu un pv ptr neacordare de prioritate ...destul de sarat ....de Paste anul asta am impresia ca nu vine iepurashu'....semnez si ne despartim amical .

Mi-a pierit si pofta de mincare, logic , era discutabila situatia, in fine , trec peste asta si imi continui ziua linistit ...ajung la destinatie ,descarc si am plec in forta catre locatia urmatoare, nu foarte departe , tot in zona ...panouri si chestii ptr santier,directia Cremona ....cu o halta la Trento pentru compleatarea incarcaturi.


Restrictia de maine ma cam pune pe ganduri ...daca nu reusesc sa ajung la timp acasa , iar stau prin parcare .....completez la Trento, anunt in garaj ca nu intru si pun cap-compas Cremona...cu o halta la Desenzano ....trebuie sarbatorita amenda de azi nu...un Bardolino este numai bun , mai ales ca este receeeeee din frigider.

Primul din parcare , am ajuns la fix....pauza mare pina maine dimineata, inchei cu birocratia si dau drumul la bucatarie .....o muzica in surdina ....sa traiesti vt si sa fii sanatos.
Noapte buna natiune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu