joi, 12 aprilie 2012

Prin padure pe carare.....de la munte ajung la mare ...asta traseu am azi .
Mai intai trebuie sa incarc la Riva partile unei macara, si cum sint primul,parca vad ca o sa iau tot ce este mai greu ...si lung...erau pregatite deja turnul si parti din brat .

Nu zic nimic, scot metrul si masor...e ok, nu depasim inaltimea admisa, de greutate nici vorba, se leaga totul regulamentar ,dupa care dau startul.....Milano.

Soare ,frumos...muzica si voie buna , ce sa fac altceva, trafiul este normal ,fara probleme...o cafea si verificarea incarcaturii dupa 100km, e ok, nici macar nu trebuie sa imi fac probleme ...sun clientul,care imi confirma descarcarea la 13, deci,am timp de pauza de masa chiar la poarta acestuia .....ma rog, pe linga gard , no pb ....de acolo o sa si descarce , in curte este balamuc si nu pot intra .....bravos domnule, am avut noroc azi .

Cum am zis mai sus, de la munte ...la mare , directia Genova, dar cu surprize ...maine la 8 incarcarea , cu programare .....imi convine de minune, la Seravalle trag in Autogrill, si trec la activitati casnice...ordine si curatenie , pina or sa soseasca si colegii mei, ca am companie azi .

La o cafea , se decide fara vot ...cumparaturile la Arquata,apoi coboram in port...maine este vineri si nu se stie ce o sa fie ...de regula balamuc ....asa ca vom incheia seara la farul din port .
Noapte buna kids !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu