vineri, 27 aprilie 2012

Am dormit excelent, asa de bine ca m-am trezit inaintea ceasului.....deci, eram reincarcat 100 % , asa si trebuie , sa te odihnesti corespunzator dupa o zi de munca .
Controlul de dimineata ,executat la sange ...dupa ritualul de tip militar .....inviorare si sectorul interior .....apoi din nou la drum ...sau pe poteci , ca sint cam inguste netionalele astea spre munti , noroc ca nu am decait vreo 25 km in adancime .

Ajung la destinatie cu brio , numai ca se deschide la 8.00, deci timp la dispozitie ...micul dejun, si ordine din nou .....bag de seama ca am si concurenta, un polonez cu un Man xlx, impecabil ...il sterge ala de aproape 30 de minute ,dupa ce in prealabil si-a facut pantofii cu crema .....maniaci bre soferii astia !
Bun , termin cu descarcarea si re-aranjez marfa pentru ultima livare , omu'mobil este de treaba , ajunge doar sa-i spun cum vreau sa mute marfa in semiremorca ...mai rar gasesti din astia,multumesc si o iau din loc , ca mai am pina ajunga acasa .


Ultima halta , pe ziua de azi ....cu livrare , mai ramane sa incarc in port si s-mi port amicul in garaj...numai ca socoteala de pe chei,cu cea din birou nu prea se potriveste ....o sa descopara cit de curand asta , intre timp ma ocup de cele doua incarcari, imi risc norocul ca la loterie...si castig ...doar timp, dar este ok , era nevoie de el ...vineri este zi scurta ....pentru uni poate, eu pregatesc masa si maninc multumit .

Nu sint probleme pe A14, pe A1 ,pe A22...nici numai tin minte de cind nu am mai mers asa snur ...vine sfarsitul de saptamina , si ...suna telefonul....ce parerea am daca merg la descarcat in seara asta .....o sa fiu liber luni ...adica un week-end prelungit cu conexiune de 1 mai ...nu stau prea mult pe ganduri....avem timp la dispozitie , programul este inca ok, deci ...inainte tovarasi !
Parchez in garaj cu calm ,depun toate documentele la dispecer ...apoi o iau catre casa , foamea...oboseala ...isi cam spun cuvantul .
Noapte buna kids !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu