marți, 24 aprilie 2012

Ceva lejer....parca asa am zis ieri.....da de unde , astazi o sa cam intind la limita programul ....pentru inceput ma cert cu Sf.Petre pentru ploia care o tot toarna soferilor in cap....apoi cu dispecera de serviciu...trebuia sa gasesc poarta deschisa la o firma amica , de unde am de preluat o semiremorca ...in schimb era totul incuiat ca la la Fort Knox.....timp pierdut .

Livrare la Marlengo....tot prin apa, la ambele moduri , strada este in panta ,si apa se scurge exact pe unde descarc eu ....semiremorca asta are dubla inchidere la obloane,care sint si mai grele ca la Rao,si mai inalte .....deci ,servo-musculatura pusa la proba .
Din nou la drum , parchez semi goala, si recuplez Rao-ul meu ,care astepta cuminte in garaj,trec pe la distribuitorul de cafea,semnez citeva hartii prin birou,apoi o iau usurel catre munti ....sa vezi ce frumos o fii acolo, poate ninge sa vezi distractie .

Intradevar,aveam dreptate ,ninge ca in povestile lui Andersen.....incarc in 5 minute si cobor catre campie ....se vede soarele in departare, si surad la ideea unei dupa-amieze caldute , intre timp livrez si porfirul la statia de asfalt ....imi pregatesc urmatoarea etapa in timp record ....am nevoie de toata lungimea semiremorcii...hocu-pocus, despartitoarele dispar , ca si tirantii centrali dintre stalpi....arunc manusile in caseta si gata ,la drum ca este deja tarziu .

Poze si muzica buna ....o repriza de ploiae torentiala cu picaturile cit moneda de 1 euro....ufffaaaa, ce bine era daca ploua cu bani .....ajung la locul de destinatie,unde dureaza mai mult cu actele decit cu incarcatura ......ancorez totul, apoi am timp si pentru mine...o cafea si un sandwich pe ritm de rock and roll !
Mai lung imi pare drumul ,acum la intors acasa ....dar gandul ca miercuri este restrictie , ma face sa am rabdarea necesara , chiar si cu o medie de 85 km/h...noroc cu un echipaj de la Dumagas,si un coleg de la Aquila, am vorbit cu ei pina la Trento .....asa a trecut timpul mai repede .
Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu