luni, 23 aprilie 2012

Dupa un week-end agitat.....pescuit,shopingg....un tur pe lacul de Garda ...de dimineata eram adormit rau, noroc ca drumul pina la Milano il cunosc cu ochii inchisi, altfel riscam sa trag in parcare si sa m-a predau lui Mos Ene, fara cer nimic in schimb .

Ajung la destinatie dupa ce trec prin citeva sensuri giratorii ,,,facute ptr biciclete...ca pentru un trafic normal nu sint proiectate ....pozele lipsesc , nu se poate face 2 chestiuni in acelasi timp ...hihihi,pierd destul timp la descarcat ....organizare beton , si nu am decat un singur gand ...o ora de somnic ....pe care mi-o pot permite la Brescia ...mai bine mai tarziu decat deloc .
Urmatoarea etapa, polistiren ....sau mai bine zis , un derivat al acestuia, folosit la izolatii in constructiile civile ...incarcatura completa ....uffaaaaaa, sa vezi cate chingi o sa pun .

Ploua cu soare ...sau este soare cu ploaie ...cine mai stie , loterie curata cu timpul probabil , poate miercuri o sa fie frumos ....25.04.2012...restrictie de circulatie pentru camioane peste 3.5 t....poate organizam ceva ...eu si amicii mei .
Pina una ,alta,trebuie sa ajung la Merano , unde am de livrat polistirenul ....apoi cine stie,astept ordinele ptr maine .....sper sa fie ceva lejer .
Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu