luni, 1 august 2011

Buna dimineata natiune,dupa vacanta,din nou la drum ....doua livrari, in zona Ivrea si Alba, apoi incarc la Limone Piemonte, in granita cu Franta...distractie maxima !
Totul decurge bine,cafeaua,controlul bestiei,apoi hartiile de pus la punct si ...gooooooo!
Mi-a cam lipsit activitatea asta matinal,plus senzatia pe care o ai dimineata devreme,fiind aproape singurul pe autostrada ...nu prea am timp,ca dupa Brescia gasesc un accident destul de grav...intre doua camioane !



La Ivrea ...saibennpausen,ca deja am obosit si este timpul ptr pauza....asa ca in pat adunareaaaaaaa,si somn de voie ,ca e nevoie.
Fac repede o descarcare la urgenta,este o firma mica....si cum eu sint obisnuit cu " blitz krieg",le cam dau socotelile peste cap,insa in 30 de min eram deja inapoi spre autostrada .


Pina la a doua adresa ,fac un tur al Torino-ului,apoi ies pe stradute...ss si sr , o minunatie de drumuri...gasesc clintul si imi fac munca cu brio, pregatesc si semiremorca pentru incarcarea din zona de munte...scotch din hartie la inchiderile de la obloane si colturi,asa reusesc sa vin acasa fara probleme.





Ok,termin cu pauza de masa,somnul de frumusete...ajung la destinatie,un pic de balamuc.....eu am cam terminat cu programul,asa ca cer cu respect sa fiu lasat a stationa in incinta stabilimentului......permisiune aceptataaaaa, asa ca trag la umbra pe marginea paraului...am timp sa m-a ocup de cina si alte activitati extra -scolare ...cum ar fii racirea unei sticle de vin in torentul rece ca gheata !
CANTA-MI LAUTARE!



Noapte buna tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu