marți, 16 august 2011


Ma' fratilor,nici prea multa odihna nu este buna,azi am fost adormit toata ziua,si am cam avut de munca...inca de dimineata,la descarcat casele de plastic pentru fructe,apoi sa echipez remorca din nou.....obloane,lanturi,bare de sustinere...ufffaaaaa, ce naiba atitea sarbatori pe lumea asta !


Apoi doua incarcari contracronometru....cu ora adica, si allez mister la Bolzano, mai precis la Laives, unde merele mele sint transformate in suc ....bun ,sau nu ,are mare cautare pe piata occidentala,ca de,stiiti voi...lucru nemtesc este de calitate.

Maine din nou prin livada...cu meri,nu cu visini...ca atat am invatat....mere,pere,piersici si struguri.....mai rar incarcaturi exotice,kiwi,pasari mici si albine vii....parca am cititi asta la posta ,sau face parte din lista cu transporturi speciale ?
Walter Ghicolescu -Noaptea vrajitorului !

Asculta mai multe audio folk

Oricum,noapte buna tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu