joi, 11 august 2011



Intoarcerea acasa ,de la Termoli a fost una dintre cele mai frumoase zi ale saptamanii...fara probleme si bataie de cap,program cum scrie la decret si pauza de somn la umbra...dupa care am descarcat la amici mei de la Merano, noroc ca nu m-au tinut mult,ca altfel le faceam zile negre .

Joi am avut un alt fel de program,dupa ce am lasat semiremorca in garaj,am cuplat un tipper trailer,unul dintre cele mari, cu o livrare la Cesena si trei incarcari de kiwi...uffaaaa,nici nu vreau sa-mi aduc aminte....doliu total, am pierdut o gramada de timp....incepatori la incarcat, pauza de masa si muncitori nemultumiti .....incarcare neprogramata la alti...ce mai ,un dezastru .

Noroc ca am lasat in garaj tipper-ul incarcat si am luat din nou RAO-ul,ca altfel ieseam cu Kalasnikovul si foaie de concediu !
Nicu Alifantis - Floarea soarelui !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu