miercuri, 3 august 2011

Tot cu noaptea-n cap plec si azi,adica mai devreme putin, ca de obicei...dupa ce am vazut luni de dimineata pe drum , vacanta sau nu .camioane sint destule iar autoturisme si mai multe, profit de compania lui Massimo si Marius,si pina la Milano vorbim non-stop.
Dar cum trebuie si o pauza ....trag in prima parcare , de aici mai am 2,5 km pina la punctul de descarcare....am planificat de aseara totul,sa nu crede-ti ca e asa la voia intamplari, si zdup in pat,am o ora la dispozitie !
Suna ceasul...uffaaaaaa, cind era somnul mai dulce,insa mai trebuie sa mai si muncesc azi,asa ca intru linistit dupa 10 minute de trafic pe poarta destinatarului, insa cum intru asa si ies...nu avem spatiu si trebuie sa astepti pe strada....boooooo,parca imi suna cunoscuta fraza asta,insa nu am mai auzit-o de app 11 ani, pe vremurile cind bantuiam prin tarisoara noastra .

Ok, intru doar cu documentele si am parte de o primire " calduroasa ",lipseau pionierii si femeile cu flori....un tip acru,si urat pe deasupra imi strica ziua , insa si-a gasit sa se incurce cu dracu'...il pun repede cu botul pe labe si pun mana pe telefon, anunt ca sint blocat la descarcare , ai mei suna la proprietarul marfii,care v-a trebuii sa plateasca stationarea ....si uite asa incepe caruselul, in 5 min vine si mops-ul ala de stivuitorist si m-a invita in curte....asa taticu' vezi ca se poate .
Il mai blagoslovesc cu cateva replici ,apoi plec catre prima incarcare...azi am doua ,una la nord de Milano si alta la tasu'....adica pe linga Montichiari, imi convine si nu prea,pauza de masa o sa pice bine,insa pentru livrare o sa cam scot limba dupa amiaza .

Doua pachete cu panouri izolante pentru acoperis, nu grele ,insa ingombrante, imi ocupa destul spatiu in semiremorca, sa vad ce mai am la al doilea punct,si cum inventez o incarcare fara probleme.
Cum era planificat, la miezul zilei sint deja oprit,cu bereta si sort alb de bucatar....timpuri grele,nu imi permit bucatareasa si guvernanta,asa ca m-a aranjez singur,cu succes zic eu....nu sint modest deloc !

Cu incarcatura nu sint probleme,paletii sint josi si pun doua randuri etajate,asa am rezolvat problema de spatiu,apoi o iau din loc....ca poate reusesc sa incarc si pentru maine ....soricelul ala mic,cu sombrero....eu l-am scos la pensie .




Ajung acasa cam tarziu, si putin obosit...de ,am alergat,am dormit, am si muncit ...reteta magica , asa ca va urez noapte buna tuturor !

Victor Socaciu-Mama lor la toti !!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu