marți, 9 august 2011


Caldura mare monser.....noroc cu ventilatorul , ca altfel eram planton sch. 1.2.3....si nu ca as fii fost in dificultate,insa nu am un consemn particular pentru dinozaur .
Pina dimineata am dormit bine,am simtit cateva miscari in jur, un camion si un autobuz cu navetisti.....ca asta-i realitatea,apoi a sunat ceasul...ala mare de la gara !
Nu sint foarte incantat,mai am inca 330 km de facut pina la Bari, si am un somn de zile mari...si ca sa nu imi ies din mana ,dupa 2 ore de program,zdup in pat ...15 minute, dar mi-a prins bine, m-am trezit ca nou .

Descarcarea cu povesti, o curte mica...un stivuitor obosit, bastinasii vorbesc o limba necunoscuta......hahhahahaha, in barese...dialect , apoi trebuie sa echipez Rao cu obloanele suplimentare...alta inventie, usoare ,insa la sfarsit raman ca soarecele in cursa, nu am decat sa escaladez ca sa pot iesii de acolo.
Pina la Termoli, nu am avut probleme, trec pe linga carierele de la Apricena si Poggio Imperiale,imi aduc aminte cu placere cind incarcam calcar de aici...eeeee, ce vremurii.....este cald insa clima dinozaurului merge la fix,stau ca in frigider....opresc la o cafea,dau si peste ai nostrii ...ca brazi, opriti in mijlocul parcarii,de-a curmezisul, de ce oare noi nu sintem in stare sa respectam ceva in lumea asta... ajung la ferma,trag pe cantar....decuplez , cantaresc ,cuplez din nou apoi parchez in zona de incarcare ....cantarul este mic si nu incape tot ansamblul,apoi am timp sa gandesc si la sufletul meu...adica masa de pranz.




In incinta fermei este si un agriturism, asa ca dau buzna la bucatarie....si dupa cum maraiam, a inteles bucatareasa ce vreau.....am mancat ca un sinistrat, adica mult si aproape gratis, era bun si un pahar de vin la friptura ,dar .....maraia dinozauru' pe linga geam,asa ca am renuntat la idee.

Cu rabdarea treci marea, treci si peste invazia vacilor....parca sint in Ro,asa frumos merg aliniate pe linga Volvo.....mai nene, aici a cam ramas in urma timpul .




Pina la urma , ajung mai aproape de casa,bineinteles dupa ce termin de incarcat,acte,chestii ,socoteli....o ladita de pere cadou....boieru' tot boier,cum zice Eugen, trag in parcare si inchid ziua cu brio.
SARBA ROMANESCA !



Maine este o alta zi ,noapte buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu