marți, 30 august 2011

On the road again, urc catre cariera dupa ce in garaj am verificat camionul si am baut o cafea in fuga, azi am iarasi de umblat, o livrare pe linga Rovigo,apoi doua incarcari,una la Imola,si alta la Cesena....program incarcat si destul de prelungit !
La munte este racoare dimineata,numai bine de tras un pui de somn ....poate sambata si duminica, o sa vad eu cum imi fac programul,sau poate o partida de pescuit,insa pina atunci mai este .incarc si o iau din loc, aglomeratie mare , caldura a sosit si ea, ajung fara prea multa tragere de inima la destinatie, basculez si apoi incepe distractia...trag dinozauru' linga furtunul de presiune,si il spal bine de tot, ca apoi incarc pere ,iar cu normele europene nu te joci .

De aici,ies din nou in autostrada si trap-galop catre Imola, dar sint nevoit sa opresc pentru pauza de masa si cea din program....plus un somnic la umbra , nu-i rau deloc ...de aici in 10 minute sint la client,care ma lasa sa astept aproape 1 ora...hahahahah,au si ei pauza de masa....no comment !



Incarc partial, lipseste putin pentru a avea o incarcatura completa,insa pere ioc,asa ca o sa merg la Cesena ....o plimbare de placerea....a naibii, mai pierd inca o ora si pina la urma pot planui intoarcerea catre casa....accidente si cozi pina la Bologna,apoi un ceh care avea timp de pierdut, si uite cum am ajuns din nou pe intuneric....ce viata monotona ,nu-i asa ?
GIL DOBRICA - Orice as spune !



Noapte buna tuturor !!!

Un comentariu: