miercuri, 17 august 2011




Ufffaaaaa, ce plictiseala azi, noroc ca am avut ceva nou de dimineata,altfel riscam sa pun o copie xerox a zilei de ieri .


Un nou loc de livrare,in zona Modena,plus sau minus ....am avut companie,pe Sorin si Costel.....asa ca nu m-am plictisit ,dar dupa livrare fiecare a luat-o pe drumul sau ,si uite iar am ramas singur .

Mere pentru suc,cred ca toata saptamana o sa transport asta ....nu e rau,insa este plictiseala si ...viespi multe ,atrase de fructele mature...pina acum am scapat de intepaturile lor .


Mai multe maine ....hahahahahah, acelasi traseu...sper sa fac mai multe poze.
Mircea Baniciu - Apa sambetei !



Va pupa nenea !

Un comentariu:

  1. Stii Alin,intepaturile de viespi te scapa de anumite probleme....Pe mine m-au scapat de spondiloza cervicala...is true

    RăspundețiȘtergere