joi, 18 august 2011


Inca o zi de munca,tot de dimineata se pleaca,dar cu intariri, nanu Cornel, un prieten de la Rigotti, roman de-al nostru , imi face placere sa merg cu el,mai ales ca il cunosc si pe finu' Catalin,asa ca m-a simt ca in familie....plus colegii mei,Costel si Sorin,nelipsiti din echipa in ultimul timp.

Nu stiu cind trece timpul si km ,am tot vorbit si povestit, de una de alta ,munca timp liber....am planuit si o partida de pescuit...la pastrav....ajungem la destinatie,o scurta pauza ....un mic dejun cu placinte moldovenesti,apoi hodoron-tronc, descarcarea si fiecare pe drumul lui...eu insa pina la Zevio il am pe Costel...asa ca mai palavragim putin.


Dupa amiaza,nelipsita livrare la Laives,apoi in Camparta la incarcat ....maine ...copie la indigo !
Mikis Theodorakis - Greek folk music !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu