luni, 29 august 2011


Uffaaaaaa, din nou luni , incepe o alta saptamina de munca......iarasi fructe,iarasi ore pirdute pe la incarcat -descarcat.....nasola vreme asta,a recoltelor,as prefera sa fac din nou curse lungi,chiar toata saptamina ...hmmmmmm, poate m-a aude cineva !

Astazi trebuia sa fie o cursa rapida, cu o livrare si o incarcare inainte de ora pranzului,insa marfa este incompleata...pere, si trebui sa completez la un alt depozit, si uite asa am prelungit programul,pauza de pranz am tras-o la Campogalliano, si cu chiu cu vai am terminat pe la 14.30.....o sa ajung tarziu la Merano,tarziu in garaj ....mama lor de ingramaditi .

Nu va mai spun de cate injuraturi am tras, pomelnicul sfintilor ortodox-catolici,plus ceva zei budisti si hindu',din cauza imbecililor de "colegi" care tin mortis sa faca econonomie pe spinarea si nervi nostri...75 km/h este prea de tot , bataie de joc nu altceva .


La Merano e mai rau, 30 minute ca sa fac cantarul ,5 min descarcarea si alte 30 de min pentru iesit din fabrica ,coada ca la vama, din 15 masini cred ca 10 soferi sint romani ...invazie neamuleeeeee.

M-a retrag la garaj cu toata viteza,motorina,parchez in vie,acte si gata ....acasa ca sint rupt si mi-e si foame !
Pe maine tovarasi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu