marți, 2 august 2011

Va imaginati cum se doarme pe marginea unui parau de munte, cu susurul apei si un aer rece ,adaugati cativa greieri,si obtineti atmosfera de azi noapte...splendid,ceva de vis...normal,dar am dormit fara vise ....insa mi-a placut la nebunie atmosfera .
De dimineata....intuneric bezna, cafea...ioc,ca mi-a fost lene sa prepar,o sa opresc pe undeva, controlez bestia....lipsa 2 becuri....nu fizic, insa nu functioneaza, upppssss, cinde se lumineaza, o sa iau masuri ....am ruleta in lada cu scule.
Liniste si pace pina la Desenzano, unde opresc pentru pauza, trag la umbra si zdup...in pat ...zdop, nu este prezent,poate vine mai tarziu ...ca a fost mos Ene mai vioi decat el .
Spre casa, dau de o coloana inimaginabila,un accident pe A22 in directia sud,a paralizat circulatia pe autostrada....Dodo este prezent, imi povesteste cate ceva ,apoi il pierd ....insa de la cb ,trece-m la telefon,si uite asa dai si dai ajung la destinatie.
Descarc cu calm,muuuult calm,este ganditor si operatorul de la instalatie, nu prea intelege de ce nu sint grabit...il fac sa inteleaga ca in concediu,mi-am schimbat putin modul de gandire.....si am decis sa trec la filozofia de broasca testoasa....hahahahaha, de Galapagos,ca aia traieste cel mai mult .
De aici plec catre noua destinatie....cine ghiceste castiga ....experianta, direct la Rovere' , gaterul m-a asteapta ....uffaaaaaaaa, morosanu' loveste din nou, am o curda pentru Milano.





Tot cu calm incarc, si cu soarele in cap.....o sa devin mai negru ca Obama, de o sa -mi ceara astia greencard-ul pe la intrarile in autostrada .
Parchez in pool position, printre acte si programarea lui Ugo,pentru maine il sun p-al mic,sa vina in garaj....a " furat " cotocul si am ramas pieton .
Modern Talking - Fight for the right love !



Noapte buna lume, pe maine !

Un comentariu:

  1. coane Sagio, trebuie si echipament de protectie corespunzator pentru intreventii complicate...

    RăspundețiȘtergere