luni, 29 martie 2010

Cine se trezeste de dimineata........are timp de odihna toata ziua !!!!
Am adaptat si mi-a prins bine, la ora 6.00 eram deja la BBT,Bressanone....buon giorno...salut la interfon....si imi raspunde o voce adormita...la ora 7.00, se descarca.....nu zau, raspund ...de cand ????
Si incep sa marai ca un T-Rex cand e infometat.....ok, dupa o clipa, intra ca deschid portile .

6.30 deja eram " gol ", si in fuga mare reprind autostrada in directia sud,pina la Egna,unde ies in ss12 verso Trento.

Vb putin cu Dodo si Costel,si intre timp ajung la punctul de incarcare, nu inainte de a cere confirmarea lui Sergiu in legatura cu un posibil interzis pt camioane !
Dimineata este superba, soare si aer curat , se simte primavara,fac o poza la cateva ratuste, si pun cap compas Verona,unde la vreo 18 km trebuie sa descarc.

Pe drum intalnesc un conational, il salut pe 22FM,raspunde politicos, si cere informatii despre o fabrica din zona.
In 3 sec il lamuresc , ne salutam si ajung la timp pentru descarcare,imi ramin 15 min pt tot,plus vreo 2 km de facut pina la parcare unde mi-am propus sa fac pauza.
Dar imi cunosc limitele, si cu fix 4.30 min opresc motorul dinozaurului,pun mana pe telefon si incep sa trag cateva poze,eeeee,mai multe !!!

O cafea la bar,un pic de ordine in cabina, scot laptopul din husa,si trag o fuga pe net !!!
Ma salut cu Adrian si Apostol pe forum,bantui prin blogurile mele,si dupa o ora reprind munca.

Ajung la timp pentru retur ,si inainte de 12.oo sint deja incarcat,imi iau documentele si usurel ies catre nationala.
O serie de indicatii la telefon unui coleg,si .......musai trebuie pauza de masa, ca deeee, mai maninc si eu .....cand am timp.....hehehehehe....era o gluma !!!

In parcare gasesc cateva camioane, click / click pe furis, ca lumea doarme, aproape adorm si eu si la un moment dat suna telefonul......ok,gata cu trandaveala,la 14.00 plec catre Trento,ies la Rovereto Nord,hotarit sa fac nationala,in fata aveam un camion imatriculat in Ungaria, 80 km/h.....rusinicaaaaa.....in A22 este interzisa depasirea, nu viteza....dar cum se spune....cate bordeie atitea obiceeie.....ajung la destinatie.

Printre glume ,si cuvinte de lauda la adresa operatorilor,termin si plec catre Camparta.....saracu' Alessio,poate reusesc sa-l pacalesc iar.


De cate ori avizez intrarea in cava,schim accentul si tonul vocii,din 5 incercari imi ies cam 3,bun procentajul....dar e pe faza si ma demasca repede....ufffaaaaaa.
Incarc si cobor in garaj, unde gasesc o debandada organizata,cisterna de motorina blocheaza o pompa,iar cea ramasa este asaltata,dar intru imediat,dupa Nicu, care mi se pare un pic cam ametit,asa e de felul lui !!!
Parchez la locul meu,in vie...hehehehehe....si multumit de ziua de azi plec acasa linistit,nu mai inainte de a preda lanturile de zapada,ca a venit caldura,asa ca ne vede-m maine.
O seara frumoasa tuturor !!!!

2 comentarii:

  1. Vad ca astazi le-a venit randul lui Adrian si Apostol sa devina celebrii :D.Sunt curios pe cine mai faci celebru maine :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Prima poza si a cincea sunt superbe,felicitari fotografului

    RăspundețiȘtergere