joi, 18 martie 2010

De dimineata am o intalnre de gradul 3 ......colegi mei, care au lucrat de noapte,ne salutam si plec catere Jesolo.
Drumul este mai mult un joc,il cunosc cu ochii inchisi,dar surpriza.....la Treviso trebuie sa-i deschid,este ceata si este destul de deasa.

Ajung in timp util, trag linga " hotel", si vorbesc cu seful de santier....imediat ce sosesc muncitorii te descarcam.....de poze nici vorba,imi propun sa stau putin intins, dar adorm in toata regula.

M-a trezesc cand ciocanea cineva in usa.....sefu',am terminat.....privesc ceasul si constat ca dormit 2 ore ,ufffaaaaaaaaaaa !
Aveam o promisiune de indeplinit , imi cer scuze in gand, semnez documentele si plec catre Spresiano,locul pt incarcatura de retur.
Totul decurge ca pe roate, eeeee,si in 30 de min sint gata de plecare.

Multumesc in gand celor care au pus la punct sistemul automat de cantarire si emiterea documentelor, si deja m-a gindesc la masa de pranz.

Sernaglia della Bataglia, la " Al 8-lea Rege " , un restaurant dragut , se maninca bine si se plateste putin, meniu tipic regional,si clientela destula.
Dupa pauza de masa, adica 1 ora , satul ca un greiere plec catre Trento,am livrare la 15,00 si tin la punctualitate.

Dar aveam sa ajung cu 10 min intarziere,oooooo,am gasit cativa adormiti pe drum,depasirea interzisa,lucrari, ok,nu se supara nimeni.

Descarc in 5 minute, baieti buni , de trimis la F1,iar pentru incarcatura de maine am de facut 700 de metri,locul de incarcare este f. aproape
Aici am o surpriza placuta,am mai lucrat cu respectivi,si sistemarea incarcaturi devine o joaca.

Reintru in garaj , motorina,documente,m-a intalnesc cu Dodo,nu l-am vazut de o saptamina, iar maine am companie, Sorin, soferul Renault-ului.
Ok,o seara frumoasa si vise placute !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu