miercuri, 24 martie 2010

Dis de dimineata,linisteeeee.......papagalul,lipseste,uuupsssss,unde.....umbla coloratul ala ???
Nimic,nu il gasesc ,las ca te trimit in tarile calde ....musiu, si plec nervos catre garaj.
Diagrama, control, cafea,lumini,aer, gume......offfff, destule maruntisuri de controlat,dar esentiale pentru meseria asta.
Intre timp,ajunge si Sorin, salut / salut, si deja sinte-m pe autostrada, printre lucrarile incepute,si injuraturile de rigoare,pt cei adormiti,depasim tot ce misca,si la Brescia fiecare se indreapta catre punctul de descarcare,am 30 minute intarziere, dar nu m-a intereseaza, clientul meu este de nota " 10 "

Descarc in 30 de minute,si pe stradutele de campie, in jur de 70 km, reusesc sa ajug la timp pentru returul zilei.

Salveeeee,intalnesc amicii mei de la Milano,nr de ordine,si cu un pic de noroc o sa am timp pentru micul dejun , ok,am timp suficient .

Intru la incarcat, nu va spun ca inauntru domina o ordine " nemteasca ",patronul e de vina, totil aliniat, delimitat, si bine aranjat......ufffaaaaaa,ar trebuii vreo cateva milioane de " nemti" si in Romania !

Asigur incarcatura, imi iau documentele,si impreuna cu colegu meu,plecam catre casa.
Pauza de pranz ,am decis de comun acord,sa o face-m intre Peschiera si Affi,mai pe scurt intre autostrazile A4 si A22.

Un pic de odihna si o cafea,o ora zboara,si telefonul de bord deja sunaaaa......a rau,dispecera m-a anunta ca voi descarca maine dimineata.....uffffaaaaaaaaaaaaaaab !!!!

Fac rapid un calcul ,si deja vad o dupa amiaza "incarcata ", nu cred ca voi termina asa repede programul......si la intrarea in garaj ,noutatile nu lipsesc.

Trento-Bressanone, o cursa de placere....unul dintre colegi sta rau cu orele ....si subsemnatul este " disponibil",ca sa nu zic altfel.
Las coada dinozaurului, si " agat ", alta ,incarcatura sistemata rau,greutatea dupa cupla, si deja simt un " rau " de spate !!!
Noroc ca ajung in timp record,si scap de "greutate ",inapoi catre garaj, unde parchez semiremorca , si reprind " il mio Paganinni ".
Maine incep la 7.oo,ca un " director de banca ",si voi continua cu un program ......destul de ametit.
Da asta deja este o alta poveste,noapte frumoasa prieteni !!!

Un comentariu: