sâmbătă, 13 martie 2010

Highway Truck Team -Sfilata sulla neve !!!

A sosit ziua cea mare,dis de dimineata......adica pe la 10,ma trezesc,pustiul era deja treaz,imbracarea, motorina pentru "lup",trec prin garaj ,dinozauru' ok ,imi iau placuta de associat, si directia Thiene.
Am uitat sa precizez,pe locul din dreapta, ca la volan este cel mic,eeeeeee,
o mica opriere la Pergine,repede un dus SUV-ului si "on the road ".

Ajungem la fix, lume muzica , zarva si cam frig, despre locul de intalnire ales,no comment, inghesuit si total nepotrivit, dar cum nu sint eu presedinte,trebuie sa accept.
Imi platesc " cotizatia ",primesc cateva "cadouri", pix,sapcuta, un film si o carte,dupa care scap printre camioane pt poze.

Reusesc cateva,din cauza lipsei de spatiu, trebuie sa injur pe toti care se misca in preajma,si timpul zboara.

Camioane mi se par cam putine,e criza asa gindesc eu, dar pe traseu ni-se alatura foarte multe.
De la Thiene' se pleaca catre Pradipaldo,un satuc pe varful unei coline in apropiere de Asiago.

Coloana este in miscare, un sarpe colorat si galagios care inainteaza incet, vrand parca sa atraga atentia tuturor.....heiiiiiii, sinte-m si noi pe lumea asta,traim alaturi de voi, bucurati-va !!!!
Organizarea este destul de bine pusa la punct,patrule de la Politia Stradala la intersectiile cu trafic, Politia Municipala pune semafoarele pe verde pt coloana iar voluntarii de la Protectia Civila ajuta la dirijare traficului.
Trecem prin Marostica,oras renumit pt castelul sau, dar si livezile de ciresi si vinurile nobile , si incet incet se urca catre locul e adunare,Pradipaldo,unde dupa pranz, camioanele si cei prezenti vor primi binecuvantarea preotului.

Un pic de probleme, curbele sint foarte stranse si traficul este ingreunat de " profesorii locului" care vor sa treaca cu orice pret, dar la final toata lumea ajunge sus si gaseste un loc de parcare.

Dintre amici, gasesc decit pe Kali,soferul Freightliner-ului alb,un schimb de replici si salutul de rigoare.
Partea feminina avea reprezentanti sai, doua soferite ,frumoase dar necunoscute.

Cam atit a fost astazi,pentru intoarcere am urmat ruta Asiago-Trento,prin nametii de zapada ( strada fiind curata) am pus un pic Kuga la incercare, dar asta este o alta poveste....un alt blog.
O seara frumoasa si nu uita-ti, va astept maine pt a hoinarii impreuna !

Un comentariu:

  1. Fain...fain... Imi pare rau ca nu am putut veni ...of of...data viitoare !!!

    RăspundețiȘtergere