luni, 15 martie 2010

Dupa cateva zile de odihna, reintru in plina activitate !
De dimineata m-a trezeste telefonul,alt valet nu mai am, dar deja am dat anunt.
Sper sa nu am parte de ceva exotic !!!!
Ok , cafeaua si verificarea de dimineata,un lucru nelipsit pt mine,schimb un salut cu Cornel, si ......on the road again !!!
Directia Ferarra, am o livrare de dimineata iar pentru retur Ravenna.
Monotonie, ceata si un tip pe cb care vorbeste verzi si uscate,iar noi nu reusim sa-l oprim.
Ajung la destinatie, intru in curte,bat la usa si aud o voce....
....la ora 8 se descarca.....ramin fara grai,si constat ca am aproape o ora la dispozitie

Ordine in cabina,un pic de muzica, cateva poze ......ma trezesc mereu inconjurat de Scania......si in fine scap de incarcatura.....de plastic.

Iarasi ceata, in mijlocul campurilor ferarese e dezastru primavara, si nu numai, dar cu 5 min de intarziere,ajung la Ravenna.

Calm si sange rece, o melodie la moda acum vreo cativa ani, dar mie deja incepe sa mi se infierbante, 5 masini inaintea mea,iar operatorii fac concurenta melcului de livada.
Aproape 4 ore pt incarcatura si in jurul pranzului plec catre casa, Riva del garda.
drum la fel de plictisitor, cald in jur de 17 grade,cateva telefoane, persoane dragi mie !

Riva del garda si Pietramurata,10 min pt fiecare descarcare,operatorii sint oameni de la munte, sanatosi si harnici......eeeeeee.


Gasesc un Man la rampa, dar nu cobor,click din cabina,e deja tarziu si lumina nu este puternica,ramine pe alta data!

Directia Trento,o placere pe inserat,strada libera iar dinozauru ....urla de placere....depasesc viteza legala .......cam mult...dar este o senzatie de putere !
Parchez , las documentele in birou,salut si astept sa vina pustiul, am avut sofer azi !!
Maine sint de seviciu in autostrada,mai pe seara, asa ca de dimineata dorm mai mult.
Noapte buna !

2 comentarii:

  1. Hahahaaa...Te boieresti...ai sofer acum sa te duca acasa !!! O saptamana placuta si drumuri bune !

    RăspundețiȘtergere