sâmbătă, 20 martie 2010

Ieri seara,m-am simtit un pic obosit,asa ca o sa continui azi .
Asa cum era stabilit,de dimineata intalnesc pe Sorin in garaj,si impreuna cu el era si Dodo,ok,mai bine nu se putea.
Cafeluta, verificare de dimineata, si plecam toti trei,mai gasim pe drum doi colegi de la o alta firma,si incepe-m o partida pe cb,ca numai au bastinasi loc de noi !
Pina la locul de livrare nimic de semnalat,o cafea la Manerbio,si parchez al doilea in fata firmei.

Tot romanul e pe primul loc,din 5 masini, 4 soferi sint romani !!!!
Ora 8,incepe activitatea,cu calm si atentie se verifica incarcatura,se fac fotografii,si ies fericit, pregatesc micul dejun,in timp ce colegul meu descarca.

OK,a terminat,plecam in directie Bergamo, am descoperit o regionala, care ne face sa economisim, timp si km.

Ajunge-m la fix,in 15 min incarcatura ok,trag pe dreapta pt pranz,mai fac-o poza,i-o dedic lui Tavy, tot vroia el sa conduc un Terberg si in jurul lui 12.00 plecarea in directia Bressanone.

Pe drum il "pierd " pe Sorin,el opreste pt o cafea, eu trebuie sa "alerg", am o incarcare pe seara, destul de problematica,cu limita de timp.
Si cum nimic nu este sigur,un trafic anormal in A22,ma obliga la 15 min de pauza.....uffffaaaaaaa!!!

Ajung totusi in timp util,si cu un pic de noroc plec in 15 min,deja vad numele meu pe calendar,intre sfinti, te cred.....daca ajung inainte de 17.30.

OK, la 17.08 ntru in la incarcat......trage pe dreapta si asteapta......si stau cam o ora, dupa care intreb cu jumatate de voce.....pai incarcam in seara asta....., desigur, raspunde unul,mai ai un pic de rabdare !

Cu chiu cu vai,termin si pleca catre casa,obosit,nervos ,dar fericit......maine este sambata.
Asa ca va las linistiti,si va astept maine pt a " hoinarii" impreuna !!!

Un comentariu: