luni, 24 ianuarie 2011

Guten morgen herr Dino......mrrrrrrrhrrrrrrrrr....ei sa fie asta nu mai imi cunoaste glasul ,ok,o fii vreun semn,nu dau atentie si trec la controlul de rutina ,gume,faruri,becuri,etc ....deja a devenit ceva automatic !
Destinatia San Valentino alla Mutta, passo Resia .....tot la munte saracu', ca acolo e de mine, sper sa gasesc strada curata ,ca zau ,nu prea imi vine sa umblu la lanturi .
Cam 4 ore de urcat pina acolo,asa ca muzica la maxim,o cafea de rezerva pe bord si hai la deal ca e frumos ...pardon ...sus,sus,sus,la munte sus !
Inca este intuneric,trafic aproape inexistent....prea frig nu este ,gradele scad pe masura ce urc ,iar vantul se inteteste ,imi fac griji pentru descarcare, daca sufla asa tare si acolo,o sa am parte de efectul de vela,nu este prea placut !

Noroc, ca sint cu spatele si protejat de magazia de sare ....am avut noroc ....in 5 min termin,insa nu prima de a face o experienta .....unul dintre muncitori nu vroia sa creada ca fara un plan inclinat,sare nu aluneca din siloz......l-am trimis la laboratorul de fizica si am plecat catre Trento.

-10 grade si vantul a innebunit de tot, generatoarele eoliene din trecatoare sint pe post de mori olandeze.....au batut recordul la rotatii .

Incarcare la " amicul meu " ,ala cu scandura de toamna trecuta....sper sa nu ma deranjeze din nou ,de fapt il si avertizez dupa ce parcheaz in curte....nu stiu,zice nu promit....si ramain singur pt pauza de pranz .....curatenie in cabina si pregatesc chingile pt ancorat serios marfa,ca nu stiu ce are nebunul ala in cap.
Noroc ca stivuitoristul,omu'mobil de,este roman,ardelean ,si m-a intleg bine cu el ,asa ca il las sa incarce cum stie el mai bine,mai o permutare,mai un schimb de pachet si pina la urma terminam si noi .....dupa 3 ore .
Da surpriza inca nu era dezvaluita, asa ca fara sa stiu ce m-asteapta,imi iau actele linistit,si dupa obicei....bun obiceiul asta,pun mana pe telefon ca sa avizez clientul,plus pt a obtine minimul de informatii depre locul de destinatie .
Pronto, ciaooo....ajung maine dimineata,la ce ora incepe programul la voi.....si bauuuuuu !,iese iepurila din palarie......pai nu la noi la Monghidoro,trebuie sa mergi la Firenzuola...raman fara voce ,la figurat, si cer nr de la filiala .
In fine,m-a pun in miscare ,anunt la sediu.....il aud pe sefu' cum mormaie,dar e vina lor....si imi fac planul de bataie ,insa astept o confirmare pentru o portiune de cativa km ....este ok,imi vine raspunsul si rasuflu usurat .
A1 directie Napoli,ies la Roncobilacio...Apeninni mon amor sosesc....dupa care fac oportiune din passul La Futta,schimb strada si m-a mut pe alta trecatoare Passo del Giogo di Scarperia !
Ugo deja este pe ruta,asa ca pina la Casalecchio stau linistit,dorm la Cantagallo,si plec dimineata dupa pauza....cam lunga cei drept,dar am planuit sa ajung pe lumina la iesirea din autostrada ....ca nu se stie ce gasesc pe acolo.

Masa de seara,un pahar de vin,fructe uscate....smochine si curmale....un schimb de mesaje cu Eugen.....umbla cu ciocolata de prin Franta,si o piesa de teatru la final ,plus somn de voie !
App,dorm intre un polonez si un croat .....sper sa nu visez urat la noapte !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu