joi, 13 ianuarie 2011

Cam tarziu ,cei drept, am plecat azi din garaj dar clientul meu nu desschide portile inainte de 7.30,si loc pntru asteptare nu este ,se intra direct din strada....asa ca la 7.29 ma uit la poarta si o vad inca inchisa...ufffaaaaa,pun luminile de avarie pentru un minut !
Noroc ca nu prea sint masini inca,iar odata intrat in curte nu ramn decat 15 minute....sint niste baieti fantastici la descarcat...muzica buna si un pocket coffe....in timp ce parcurg strada catre Vicenza,am timp sa mai gandesc la o multime de lucruri...intre timp se mai ridica si ceata care este destul de densa,norocul celui care cunoste traseul .


La Dueville,surpriza...gasesc doi colegi in fata,Mihai si Sorin...genovezi de imprumut,au carat carbune pt Riva si au ajuns inaintea mea .
Nici o problema,trag in pozitie de incarcare,si astept linistit ...insa amicul Fabio,face un efort si incarca in paralel dinozauru' si camionul lui Sorin, asa ca terminam amandoi in acelasi timp.

Dupa ceata matinala ,acum este un soare splendid,este caldut ...aproape o zi de primavara, asaca decid sa ramin la soare,in parcare .pentru pranz....colegul meu merge direct in garaj sa faca motorina si apoi continua catre destinatie.

Cam atit pentru azi,descarc si parchez linistit,maine dimineata la prima ora repet traseul de azi...Vicenza - Laives..... voi pun mai multe poze .



Vineri !















Cam asa a fost ....lejer si complicat in acelasi timp...ceata si soare,plus timp pierdut .
Va salut !

2 comentarii:

  1. Imi place foarte mult cum arata Renault-ul....imi place "fruntea", e mai faine decat a lui Dino! Dino, sper sa nu te superi pe mine....:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, nu arata rau Renaultul in culorile ce le afiseaza.

    RăspundețiȘtergere