miercuri, 5 ianuarie 2011

De dimineata mi se parea ciudat sa trec pe linga Volvo,si sa urc in Renault,insa sper sa inchei astazi aventura franceza,asa ca rabdare si ....iar rabdare,ca de tutun m-am lasat de mult .
La descarcare gasesc deja 6-7 camioane in sir indian,si sper ca nu toti au acelasi material de livrat.....eram pe drumul cel bun, dar pina la 9.00 tot nu las fabrica ,nu imi ramine decat sa stau la cald in cabina si sa fac catva poze.

Pentru astazi ,nu am mare lucru de facut,descarc si apoi cu calm fac o cursa completa ,Villapoma- Mezzocorona,dupa care parchez animalutul !
Cabina este ramasa de la prima serie premium,cu mici modificari insa,rezervor,evacuarea gazelor,oglinzi,blocurile optice redesenate,apoi " dedesubt" este totul de la Volvo,motor,cutie de viteza,diferential,retarder,pina si lampile spate sint cele de la seria FH.
Mix franco-suedez.....sau mai de graba un mix international....piesele componente se fabrica in toata lumea .


Dar sa incep cu comentariile....accesul in cabina este facilitat de scarile destul de mari si anti-derapante,care se pot curata usor cu jet de apa,blocurile optice sint superbe,au o forma geometrica care se incadreaza perfect cu desenul calandrei ,prizele de aer pt racire sint destul de mari pentru a fovoriza accesul aerului la radiator si intercooler,parbrizul si oglinzile sint accesibile foarte usor,pentru curatenie si mentenanta ,iar cea din fata pentru unghiul mort dreapta ste de mare ajutor in parcursul citadin si cel " off road ".


Rezervorul de combustibil si partea posterioara a cabinei,au fost redesenate,pentru a avea maximul de spatiu,plus ca la acest model a fost nevoie si de adaugarea rezervorului de ad-blue.
Lipsa spatiului in casetele externe poate fii suplinita de o caseta porta-ustensile sau alte materiale,pe sasiul tractorului,in doua variante,plastic sau inox,in cazul de fata o frumoasa caseta inox .



Intretinerea masinii este facilitata de computerul de bord,care este programat sa retina in memorie ultimele lucrari efectuate,dar si intervalul de timp pina la urmatoarele ....avizeaza cind este timpul.
Pentru curatenie ,ajunge un normal truck-shampoo,si jet de apa ,calda sau rece in functie de anotimp.
In concluzie.....este o masina completa din toate punctele,usor de intretinut,cu costuri reduse,consumul este mic,confortabila si cu o tinuta de drum demna de invidiat ,recomandata pentru mari,dar si mici flote de transport.
Dar cum eu sint un fan Volvo....m-a opresc aici cu laudele....si de abia astept sa ies din nou cu mult iubitul meu Dinozaur .

2 comentarii:

  1. Bine bine, dar ai amintit doar de plus-uri , unde sunt minusurile ? sau mai de graba care sunt ? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaaaa deci vt conduce filiere internationale de spionaj (<>) !!!
    http://www.ziare.com/renault/stiri-renault/directorul-renault-am-fost-victima-unei-filiere-internationale-de-spionaj-1067312

    RăspundețiȘtergere