marți, 25 ianuarie 2011

.....indianul isi duse mana la piept in semn de salut,apoi se intoarse si pleca incet catre cal,numai ca The Kid era deja cu pistolul in mana....ufffaaaaa,pacea intre vanatori o sa sara in aer...vad tragaciul cum se misca si .....wroooooommmmmmmmm.....apoi cu o miscare rapida apasa a doua oara.......wroooooommmmmmm.....ce ciudat zgomot face pistolul asta ......deschid ochii si imi dau seama ca sint la mine in pat nicidecum un ziarist in westul salbatic.....urrraaaaa,era doar un vis....iar zgomotul era facut de vecini mei , pe picior de plecare !
Pregatirea cu calm,tabietul de dimineata trebuie respectat,numai ca simt ca imi lipseste ceva.....vocea, e cam ragusita si gatul meu face figuri,ca un motor de raba cu injectoare de trabant !
Aha,bestia a simtit de ieri ceva , dupa care o iau si eu din loc , cu grija pentru traseul ce aveam de urmat....pina la Roncobilacio, toate bune.....apuc sa ies,ca dupa distribuitor era un accident,trec prin porti si gasesc si straduta mea....ca strada nu o puteai chema.
Zapada pe alocuri si gheata la liber......ufffaaaaaa,nu vreau sa aud de montat lanturile ,asa ca nu il las pe dino sa mormaie deloc .

Cu atentie si rabdare ajung la destinatie,curbe si iar curbe,plus o coborare care nu se mai termina ....omu'mobil e cam impiedicat.....roata morii se-nvarteste ....click,click,click....asa trece timpul ,o ora in cap pentru cateva pachete de scandura !
La Futta,l-am trecut,a ramas Giogo,in directia Imola.....frumos rau,zapada si natura salbatica .....merge pentru o excursie fie ea si invernala...insa cu camionul nu prea recomand....incepatoriilor!

Foarte frumos peisajul,cred ca si vara este superb.






Surprind o politista in actiune,la intoarcerea in civilizatie nu pot sa ratez momentul,asa ca o trag ....in poza !

San Lazzaro,urmatoarea destinatie,dupa care trap-galop la Ravenna,o incarcatura de ingrasaminte pentru zona Trento .
Ok, o sa termin seara in pace ,acasa in familie...cu aspirina si ceai fierbinte , ca deja sint virusat .

Un comentariu: