luni, 17 ianuarie 2011

Buna ziuaaaaaaa !
Se cunoaste de ......dimineata...asa spune un proverb ....si cred ca pot aplica teoria la practica .
Am intalnire cu Marius,colegul meu,la cafea,apoi plecam impreuna spre Emilia-Romagna ,eu la Mordano,zona Imola el la Forli'....am fost saptamina trecuta pe acolo.
Ok,cafeaua,controlul de rutina,diagrama in aparat si " pian pianello "iesim in A22,muzica si voie buna plus trafic radio la maxim ...adica vb ca babele la " radiosant ".
Dupa 2 ore ,oprim pt o scurta pauza ....pauzele lungi si dese ....te scot din impas si iti salveaza buzunarul...numai ca alti doi colegi trec in fata noastra....hmmmmmmm,au aceeasi destinatie cu a mea,insa nu m-a deranjeaza deloc,eu am alt traseu !
Ok,la Imola il salut pe Marius,las autostrada si in 5 minute sint la destinatie,cunosc locurile ca pe buzunarele mele ....avantajul calaretului....si parchez al 4-lea muschetar.....sau altfel zis..." cu voia dumneavoastra ,ultimul pe lista ".

Morgenbuongiornobunadimineatahaisalutsisanatate....cam asta aud,dupa care repede trec la pregatirea dinozaurului pentru descarcare,strang corzile si coltarele,si ....fiee omul cat de mic,dimineata maninca un pic...adaptare din popor...ceai si un burgher milanez.

In 2 timpi si 3 sferturi de ora ,scap de casele din plastic si plec catre Ravenna,cunosc destinatia,am mai incarcat acolo vreo cativa ani in urma,si am un singur gind...sa nu gasesc balamuc .
Dupa inima omului,se poate spune ...sint singur in toata fabrica....urrraaaaaaa,dar tot in 2 ore termin de incarcat,marfa se pregateste pe loc...ingrasaminte in supersaci de 600kg unul-50 de bucati ...uffaffaaaaa,saracul dinozaur !


Mai cu telefonu',mai cu pistolul de aer,timpul trece ,pun plasa de protectie si dupa ce imi iau documentele,ies catre A14 unde m-a astepta o surpriza....nu ceata aia de azi dimineata,ci un accident la Bologna,care imi face o gaura in buget de 15 minute.....se la vie' !

Opresc la Melegnano,inainte de bariera si imi iau o bagheta frantuzeasca...bunnnnnaaaa si calda, trec prin Milano ca broasca testoasa.....incetisor ....si pe a 17 .00 opresc la Novara est pentru ca amajuns la capatul....zilei !

Radio In Blue, 15 min cu Ida si Marco,amici mei cu care vorbesc in fiecare luni,dupa care timp liber la dispozitie...curatenie,un dvd si mai pe seara cina.
Atentiuneeeeee.....webasto on si in pat adunareeeaaaaa !
Noapte buna tuturor !

3 comentarii: