vineri, 4 noiembrie 2011

Azi parca sint mai bine, plec tot de dimineata,am timp sa ajung fara sa alerg, trag si un pui de somn ....pauza obligatorie, ploua si se doarme super...iar clientul meu pina la 8 nu deschide poarta .
La ore fixata, intru in curtea acestuia, il privesc si este multumit...marfa a sosit la timp,iar eu am intrat fara probleme in curte, are o intrare stramta la 90 grade din strada principala,daca nu te incadrezi de la inceput cum trebuie, faci manevre ca la Verdun .



Descarcarea cu calm,ploua cu galeata.....uffaaaaa, ce dracu', era mai bine cu barca decat cu camionul, parca as fii la pescuit oceanic,asa vin rafale de vint si apa.
La drum catre Genova, ploua din ce in ce mai rau ,iar dupa Ronco Scrivia opresc in parcare, nu se mai vede nimic ....dorm 30 de minute...relax , dar nu sint semne de imbunatatire a vremi, plec oricum , cu grija la trafic ....coloana de masini si camioane .




Ajung in port cu greu,apa peste tot si politie,trafic inchis catre oras.....ce naiba , vine tsunami si eu nu stiu ?
Timp la dispozitie berechet,coada si apa cit cuprinde,cam asta este situatia la incarcare , si intre intrare si iesire....au trecut 4 ore .



La radio deja dau comunicate de urgenta, orasul este inundat in citeva cartiere,sint persoane disparute si morti ....uffaaaaaa, noroc ca ies cit mai repede din infernul asta , micile torente care azi dimineata erau niste firicele de apa,acum sint cit Dunarea, ceva de speriat .
Nu ajung acasa azi,maine dimineata cu calm descarc la Riva si cuplez un tipper deja incarcat .
La buna vedere !

Richard Clayderman - Angel !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu