miercuri, 2 noiembrie 2011

Ca sa nu m-a plictisesc ,si sa nu mai fac vre-o boroboata.....ca aia de vineri,am fost premiat cu o cursa surpriza.....pe linga Mantova, livrare apoi incarcare....nu-i rau deloc,insa unde-i iepurila....ala din palarie,ca e ceva ascuns aici ...am asa un feeling...ce pot sa pun pariu .

Bun,ordinul nu se discuta...decit la primire,ca dupa aceea nu mai este valabil...deci , la drum ,A22 si stradutele de campie ...ceata cat pentru pofta de mincare, musai un ceai fierbinte ,ca este destul de umed,am timp suficient sa-l prepar, sint deja in avans !
Cum scap de pietricele....porfir macinat ,granulatie mare pentru asfalt ...primul strat ....ia uite frate,numai drumar nu eram ...o tai catre punctul de reciclare sticla ....ala cu cioburile, ca de azi ,pietricele....cioburi, nu conteaza ...bani sa iasa.

Cu sticla aia recuperata ajung la Pergine, dupa pauza de pranz....a mea, ca a altora abia era la inceput,insa fara figuri am intrat la descarcat ....in timp record,tinind cont ca ultima data ,am asteptat o ora ...cred ca erau deja cu lingura in buzunar !
Si cum asteptam sa iasa iepurila.....hocus-pocus,preparatus....ciripic-ciribaboi....uite dama ,unde-i juvetele.....trebuie sa urc in cariera .....in aia de la munte bre, ca in cea profesionala sint deja in urcare.....cit mai trebuie pina in varf nimeni nu stie,important este sa nu pui intrebari deocheate...deci,incarc tot pietricele,granulatie mica...al doilea strat...cel final ....apoi am alta trebsoara...numai buna pentru mine si compania...adica Dinozauru' si subsemnatul.....noroc ca dau peste Andreea, si am cu cine schimba o vorba !


Pina la Arco ,o cursa de place fara probleme ,acolo trebuie sa ajung cu incarcatura ....casutele pentru targul de Craciun....deja au inceput ....ufffaaaaaa !



Citeva poze, un peisaj superb, o manevra de magician si din nou la drum.....catre casa , am obosit deja .....mai muncim si maine !
La buna vedere !!!

Bogdan Curta - Dor de Toamna !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu