luni, 28 noiembrie 2011

Uffaaaa...iar la munca , asa de luni dimineata cu noaptea-n cap, ca de stitii voi bine vorba aia cu calatorul...sau cu ziua buna....!
Destinatie Fornovo, sau ma rog prin inprejurimi, se dubleazalinia de cale ferata Parma - La Spezia, si munca noastra este de baza la acesata activitate...pai cum , o sa intrebati ?
Simplu,fara piatra nu se pun traversele de cale ferata,si deci nu exista a doua linie...asa ca porfirul spart este ideeal , si unde se gaseste acesta ....ghici matale,ca eu deja stiu .
Bun,am si compannie azi,Razvan, unul dintre cei mici ....baiat bun...dar ne cam de de furca ceata intre Mantova si Parma, plus intunericul si umezeala....pierd timp pretios azi, dar asta-i iarna la camp .


Livrare fara probleme, gasim la fata locului si restul de pluton...aia au fost mai vrednici ca noi...apoi schimb semiremorca cu al mic, el preaia 13.65 si eu tipper-ul ...ordine de la imparatie ....trebuiau schimbate de vineri ,insa am preferat sa o lasam ptr azi.

Fuga la Milano, dupa binemeritatat pauza ,am de recuperat casutele de la Legnano, dupa care ma lupt cu traficul pe national spre Bergamo-Brescia....incarc cioburi de sticla, hmmmm, o sa fie distractiv daca nu este curata semiremorca .....are nenea grija insa de etapa asta ...cu matura !

Pauza de noapte la Peschiera , in parcare ...masa ,dansul si felicitarile by dinozauru'.
Noapte frumoasa !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu