marți, 15 noiembrie 2011

De dimineata , o livrare la fabrica de sticle, noroc ca eram vesel.....muncitorul-sef, a decis sa descarc primul.....sa traiascaaaaa, apoi ma retrag la depou...adica sediu', garaj bre, decuplez tipper-ul ala ,si cuplez semiramorca mea , am verificarea tehnica la ARR-ul bastinas, cu o cafea si calm ajung la destinatie .....insa aici surpriza ,surprizelor....seria sasiului este gresita .....ufffaaaaaaa, chestia asta era tipica pentru RO,dar vad ca si in IT este .....la moda !

Urmarea, nu trec de inspectia tehnica, urmaind sa revin maine .....in ce fel si cum ....boooooo !
Dupa afacerea asta incepe dansul, o alta semiremorca .....incar fier la Self, doua livrari ...una la Merano,alta la Avelengo ....1500 m altitudine....strada este buna, trafic redus....sint multumit .





Ca zona , Avelengo este ceva de vis, vile, hotel-uri, case de vacanta....cai si alte animale domestice ....multa verdeata si un aer super !





Am noroc si termin repede cu marfa....intre timp fac si o plimbare pe poienile din zona,poze si relax......para eram la munca sau am visat ?




Program redus ,cu prezenta non-obligatorie.....adica .....pleci cind vrei si ajungi saptamina viitoare, un talmes-balems azi .

Maine din nou la ARR,apoi incarc pentru Roma......eeeeeeee,am scapat de Milano saptamina asta !

Erika !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu