vineri, 18 noiembrie 2011

Ieri seara, am terminat cam brusc programul, in termeni legali cei drept,insa in varful Apenninilor...ufffffaa, parcare neadecvata,noroc ca este luminata bine, ce sa fac mai mult,accidentul ala din tunel nu mi-a last prea mult sa aleg ,ori pauza....ori out !
Am dormit bine fara surprize, dupa o cina copioasa si un vin parfumat ,desert si cafea ......imi permit , 11 ore pauza, asa ca nu vreau sa aud comentarii .
De dimineata, o iau din loc, fara probleme pina la Modena,unde gasesc un inamic letal ...ceataaaaaaa, ca nu vezi mai nimic, dar cum cunosc A22, bag radarul Doppler in functiune si trag tot cu 90 .
Nogarole , 15 min si un pui de somn .....ca ursuletii cei mici in barlog.....sint deja obisnuit cu programul asta .....o sa fac si restul de pauza in garaj...la cafea, si pina la Bressanone nu opresc nici daca trage Garcea cu AG.7...hehehehehe, nu ia foc marfa mea !!!



Livrare fara probleme,apoi din nou catre sud,adica spre casa.....neeeeeee, spre Self,am un transfer de fier in Mezzolombardo....poate dupa aceea sa gindesc la sfarsitul programului....strazile sint inguste...centru istoric adica....boooooo, no pb!
De aici sint asteptat la gater....moroshanu' on the road .....iarasi incarc lemmne si busteni,scanduri si sipci .....importanta este sa termin devreme, ca sint obosit ,dupa 3 zile pe drum.
La buna vedere !


CANON - Trifoi cu patru foi !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu