joi, 3 noiembrie 2011

Nu prea sint in apele mele azi,raceala asta rebela inca nu a trecut, sint adormit si tusea imi da de furca ,dar cu rabdare o sa fac si cursele ce mi-au fost date.


Descarc la Pove,apoi fug catre Vicenza.....incarc prefabricate pentru centrul comercial cel nou de la Nago...criza,criza,insa se construieste destul de mult ...si repede .



Timpul este plumburiu,nu prevesteste nimic bun,sper sa nu vina ploaia ,ca nu imi place deloc .
Masa de pranz la locul faptei,adica la livrare....apoi o iau la pas prin vie....cativa pasi fac bine ,iar aerul curat este sanatos.....plus cativa struguri ramasi dupa cules.




De aici imi vin ordinele pentru un transfer de clinker Riva-Tassulo,apoi incarc pentru Casteggio...porfir prelucrat.
Termin ziua cu bine, si in timp util ....pauza lunga ....uffaaaaa, abia astept sa beau un ceai fierbinte .
Noapte buna natiune !

Proconsul - Cerul !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu