luni, 14 noiembrie 2011

Sper ca v-a placut ideea cu filmul de duminica...pina la sfarsitul anului in fiecare week-end o sa postez o comedie, asa ca sa ne mai descretim fruntile .
Buuuun, sa revenim la ziua de azi, desteptarea de dimineata, este deja frig si doar 3 grade, o cafea fierbinte face minuni...controlez bestia in pas alergator,in cabina este deja cald si bine....ce bun era un somnic ,poate pe la ora prinzului sa reusesc minunea asta ,pina atunci insa am de umblat si de schimbat tipper-ul Menci cu Schmitz-ul .



Pina la Brescia am si companie,Marian ,amicul meu,timpul trece repede ...ajung la Milano fara probleme...surprizaaaaaa, un coleg este deja prezent la locul faptei, vai ce harnici sint copii astia,nu au somn deloc .
Balamucul incepe dupa ora 7.30, coazi si un trafic infernal....trag in parcare pentru pauza,si un puiut de somn nu ar strica...insa telefonul suna ....si zboara si somnul meu .



Incarcarea in 20 min, sticla de la recuperari,apoi fuguta pentru schimb de semiremorca ....dar, cineva are grija de mine, baieti sint intr-o lejera intirziere....uraaaaaaa, uite cum imi iese si 2 ore de odihna...una de somn alta pentru masa si reviste .




Incarcarea cu muzica si forte de ordine...politia e cu noi...in piata,apoi din nou catre Settimo,unde schimb iarasi semiremorcile.....cuples tipper-ul si plec acasa .
Un accident in A22,m-a obliga la o iesire pe ss12, adica national pe inserat....am deja o foame de lup ,noroc ca o tin lunga pina in garaj .
Noapte buna natiune !

... si nu stiu - daca toamna ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu