miercuri, 15 septembrie 2010

Ce frumoasa este viata , cind te apuca dimineata,dimineata la sosea....cu camionul blocat in garaj......Marius a parcat aseara , in fata garajului....si eu loc sa mai ies ...ioc ....asa ca trebuie sa fac doua manevre in marche-arierre ,cu binecuvantarile de rigoare ,dupa care o tai catre Tassulllo ,unde am de facut o livrare fulger , asa sper eu, numai ca dupa cum stiti,socotelile de acasa nu se prea potrivesc ....si termin in 45 de minute ...o repriza de fotbal ce mai !!!

De aici direct la Riva del Garda, ciment pentru Verona , Illasi,un client cam pretentios,care imi pune nervii la incercare,trebuie sa accept un retur de boxpaleti , fac galagie , dar pina la urma sint nevoit sa accept .

De aici pina la urmatoarea halta ,nu sint decat 19 km,asa ca ajung in timpul pranzului....okkkkk,imi prepar o supa , dupa care imi fac siesta la umbra.

Noroc cu " omu'mobil", care imi aranjeaza incarcatura ca pe catalog....sau Nekermann,dupa care pina la Trento nu mai opresc .
Livrare in doi timpi si trei miscari,ordineele vin deja pe pc/ul de bord,Trezzo si Calcinate ....imi era dor de tunelul de sub Brenerro !!!

Am companie maine,Nicu ,un tip de treaba , sper sa fie totul ok .
Noapte buna prieteni !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu