marți, 7 septembrie 2010

Nu imi aduc aminte ce am visat azi noapte, cert este ca am avut un vis frumos, altfel nu imi explic cum am plecat fara telefon.....cred ca sint indragostit......nooooo,sint sigur indragostit....de altfel eu sint indragostit mereu......de viata, de flori , de nori de soare, de munte, de mare, de iarba, de brazi, de stanci si de nisip.....iremediabil indragostit.....numai ca azi o singura persoana este vinovata....eu stiu, si bine fac ca nu spun !!!

Asa ca ....poze ioc.....de altfel ziua de azi cam seamana cu cea de ieri....numai ca dupa descarcare la Castelbadia,am plecat catre Vicenza fara incarcatura.....se poate si asa.....cu un program lejer,cu pauza regulamentara si printre telefoane si cb reusesc sa ajung in garaj in timp util .
Maine .....repetir...ca la cazarma....adica cam aceasi chestie,ori Cona, ori Padova ca retur,restul este inca nedefinit.....dorm la Vicenza sau m-a intorc acasa.
Ce sa spun mai mult,vacantele sint pe sfarsite, poate asa scapam de invazia de rulote si campere,ca am ajuns la limita cu nervi.....cred ca in Germania,la scoala de soferi le da cu limitele de viteza in cap, alfel nu imi explic cum poti frana brusc de la 90 la 60 sau mai rau la 40 .....aici pun beeeeeepppppppppp ca deja am epuizat injuraturile !!!
Va pupa nenea si s-auzim de bine !!!

Un comentariu:

  1. Hahaaaa !!! tare frumos ursuletzul si vad ca este fan al blogului ;).
    Apropo , ma gandesc la 2 persoane care pot sa fie vinovate ca esti indragostit azi.....roaga-te sa fie nasa :D.

    RăspundețiȘtergere