marți, 14 septembrie 2010

Dupa aventurile de luni,azi trebuie sa fac o cursa in oras,Trento,in piata Batistti,deja stiu ca o sa fiu asteptat de politie,pentru ca intru pe contrasens !
Ok,deja camionul este pregatit,geamanul dinozaurului....al carui " stapin " este acasa cu febra .....daca nu are nurofen ....!!!
De data asta au sosit motociclisti,politia municipala....calare...hehheeheh,unul dintre ei m-a verificat la inceputul anului.....totul a fost ok !

Asa ca intru fara probleme si descarc totul destul de repede ...Gheorghe ....omul mobil e mster mare cu utilajul sau !

Terminata cursa din centru,parchez camionul lui Massimo si fac transbordul in dinozaur....cu destinatia Tassullo....tipeerr-ul trebuiee descarcat, dupa care schimb cu semiremorca mea.

Ufffaaaaa,sint deja la limita cu rabdarea, noroc cu o cafea tare si ceva muzica instrumentala !
Un ceai cu biscuiti,pe post de mic dejun intarziat,dupa care plec catre Ferrara,unde trebuie sa las casele de plastic si sa incarc altele cu fructe.....de rosii nu se mai pomeneste azi !
Totul decurge cu calm,opresc pentru pauza de pranz.....linga mine parcheaza un Atlassib,si dupa cum era de asteptat izbucneste un scandal cum numai noi romani sinte-m capabili sa sustine-m.

Nu am decat sa devin surd....ce rusine ....toata lumea priveste si se minuneaza .....iar mie imi piere cheful de mincare ....noroc ca in 10 min se duc ....in treaba lor!!!
Nu sint fructe ....booooooo,asa ca descarc ambalajul si plec catre Verona,tot la clinker sfarsesc si in seara asta .

Sper doar sa nu gasesc balamuc acolo.....si dupa cum stiu....ca cineva acolo sus ....m-a iubeste ....imi fac programul cum vreau eu .

Poze si o convorbire cu Dodo si Marian,si ei inca pe drum ,viva Vodafone,ca imi permite conferinta cu colegii mei ... gasesc un mic accident la Affi....si nu stiu cind ajung in garaj.

Motorina,spalat cabina.....murdara de " zburatoarele cerului "....si plec linistit catre casa.
Noapte frumoasa tuturor!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu