luni, 13 septembrie 2010

Inceput de saptamina incert,sub semnul modificarilor de traseu in ultimul moment.....a trebuit sa decuplez semiremorca mea si sa agat un tipper trailer,incarcat cu vinace, sau pe romaneste cu boasca de struguri.....rezultatul prelucrarii strugurilor la Cantina Lavis .
Si ca sa nu fac cursa singur ,am companie,Mihai,care a fost destul de rabdator la 4.30 de dimineata,pina am facut schimbul de semiremorci !

Un rasarit de soare cu putina ploaie , dar nu prea fac caz,am de livrat in zona Conegliano, apoi retur la Trento,plasez tipper-ul la incarcat,dupa care trebuie sa transfer o semiremorca de la o alta firma,cu care colaboram ,la Verona.

Aici m-a asteapta un alt tipper,si merg la Fumane pt a incarca clinker.....elementulminune din componenta cimentului....si uite asa timpul trece,si ajung tarziu in garaj de lunea.

Uffffaaa.....se putea si mai rau azi,norocul meu .....un mic incident....noroc ca eram in parcare !!!

Un apus de soare splendid,iar muzica country face minuni,sint obosit si nu prea mai am chef de nimic.
Cam atit pt azi ,sper ca maine sa fie mai bine !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu