joi, 23 septembrie 2010

O cafea de dimineata si un control de rutina,apoi selectionez ruta pe navigator, muzica la radio Sud Tirol 1,si las garajul cu melencolie....as mai fi dormit un pic dar recuperez in seara asta,o sa dorm undeva intre Piacenza si Brescia,o sa vad pina unde ajung cu programul.
Traficul este lejer,iar de la Brescia am companie, doi colegi de la Lazar ,unul dintre ei,dupa salutul de rigoare,ramine pe receptie si mai schimbam cateva impresii.

La sfarsit imi promite ca imediat ce ajunge acasa,o sa intre in marea familie Soferii.ro ,multumit imi continui drumul pina la Villanova,bariera de intrare in Torino,unde trebuie sa fac pauza intermediara intre programe.....o ora de relax ,plus un mic dejun abundent,cam intarziat cei drept dar imi era foame .
La client ajung imediat ,dupa ce fac cam 30 km de nationale,nu-i mare bai,doar cateva rotonde care m-a obliga sa reduc drastic viteza ,cu 4 m inaltime nu prea imi convine sa glumesc .
Baietii sint saritori,imi dau o mana de ajutor cu stransul prelatii,chingi,obloane de deschis....ce mai ,oameni de treaba .

De aici plec catre Pinerolo,apoi dupa ce se termina autostrada,direct catre Bagnolo-Piemonte,unde m-a asteapta o incarcatura de piatra cubica,granit , pentru pavaje .
Incarcarea dureaza cam o ora,cu calm ,nu am graba....nu ajung acasa in seara asta,asa ca sint linistit ,click,click cateva poze si o au din loc .

La Villanova revizia mobila si politia sint inca la datorie, erau acolo si azi de dimineata...ufffaaaa,au inceput serios cu controalele .
Ok,ajung la Piacenza,trag in Autogrill,si gata cu munca pe ziua de azi,sint multumit si linistit....dar nu am timp de inchis foaia de parcurs ca linga mine opreste Scania lui "bustina",uraaaaa,am companie placuta in seara asta .

Imediat schimbam un salut calduros,si dupa citeva impresii despre intalnirea de la Adria,el nu a fost prezent, doar un coleg al sau,trece la odihna pentru o ora.....sint obosit mort,zice ,vb la cina .
Il las sa doarma linistit si imi fac de lucru prin cabina,curatenie si ordinea la locul de munca este o chestie de onoare ,asa ca pina nu straluceste totul,nu ma opresc.
Dar surprizele in seara asta nu erau terminate,telefonul bipaie....era Dany,colegul nostru de pe forum,in pauza pe linga Bolzano,raspund imediat si stabilim o intalnire pentru maine,ramine de vazut zona,in functie de orarul de plecare al fiecaruia.
Prepararea cinei cu un pic de muzica country imi face bine,vecinul s-a trezit si el si umbla prin bucatarie,bere rece cu o fripturica si un piure cu ciuperci mixte,demn de un mic restaurant ce mai !
Tv si un film cu 007,asa inchei seara,o sa dorm fara vise ...este destul de caldut asa ca dorm fara webasto in seara asta.


De dimineata Scania, nu mai era,colegul a plecat mai devreme,asa ca imi iau picioarele la spinare si eu ,trimit un sms lui Dany ,stabilind o intalnire la Rovereto Sud,in parcarea de linga autostrada.
Pina acolo nu sint probleme,Dany a ajuns deja,si imi face primirea in parcare pe cb,22 AM,e mai sigur si nu deranjam pe ceilalti.

Dany este un tip simpatic,un baiat de treaba cum spunem noi, si imediat mi se pare ca il cunosc de o viata,schimb de cadouri obligatoriu,sapcute din colectie si in plus primesc o macheta de la Herpa,un Mercedes Actros!

Dupa cafea si o pauza binevenita,o luam din loc,cu promisiunea ca data viitoare sa stam mai mult de vorba,intru prin garaj pentru motorina,dupa care plec direct catre San Vigilio , nu ajung la timp din cauza traficului, asa ca o pauza de un masa este binevenita,un imbiss cu produse tipice germane,plus un suc de lamaie.

La San Vigilio,descarc direct in strada ,piatra este folosita la pavajul pietei centrale a oraselului,cu o panorama de vis unde culorile de toamna incep sa-si faca aparitia .

Dupa pozele de rigoare ,plec catre Trento,mai am o livrare la Egna,tot granit,pe care il incarc la Fornace.

Dupa aceea trebuie sa revin in zona Albiano pentru a pregatii ziua de vineri,asa ca iarasi o sa ajung tarziu acasa....ufffaaaa,o zi lunga una scurta !

Noroc ca maine am din nou una scurta .....sau cel putin asa sper sa fie .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu