marți, 21 septembrie 2010

Ziua de azi sper sa fie mai relaxanta,fara surprize,descarcare si retur in zona Ferrara, cu un salt dupa-amiaza la Merano,o sa incerc sa tin totul sub control....sper sa reusesc sa ajung mai devreme acasa !

Pina la Cona,totul a fost ok,trafic redus si un pic de dezbatere pe cb, despre noul codice stradal,modificat a nu stiu cata oara in ultimi 2 ani !
La spital se contureaza si ultima parcare,cea din spate ,vecina cu statia de tren, o naveta feroviara din oras pina la spital....o idee destul de buna .

Apoi o iau iarasi peste campuri,inspre Vigarano,este o dimineata superba,soare si un aer proaspat cu iz de sare......marea este destul deaproape .
O cafea fierbinte ,o ladita de fructe si dupa o ora sint gata de plecare......ladita este pentru mine .....dinozauru' are in spate 96 de lazi uriase,pline cu pere.
Pauza de masa o fac pe Traspolesana,unde sossc si ordinele pentru maine....incarc linga Merano,un transport de scandura pentru Torino,livrare unica ...ok....apoi fac un salt la Bagnolo, pentru un retur de granit,cuburi pentru pavaje , o sa m-a cam distrez vreo doua zile .
Livrarea este in Val Badia, o zona superba ,de munte o sa fac cateva poze , sper sa prind un soare bun dimineata.
La Merano,ajung pe la ora 14.oo,si cu un telefon de a birou,intru imediat la descarcat.....prioritate absoluta.....macar atit se poate face si pentru noi,cand ai nevoie de timp .

Nu descarc in timp record , dar totusi imi permit sa ajung la timp pentru transportul de scandura,care imi cam da de furca,trebuie acoperit....uffffaaaaa,si eu am o singura prelata,de 15 m,asa ca pina o sa fie totul ok ,o sa transpir un pic .


Pentru restul nu mai am cuvinte,6 km de coada intre Bolzano si Egna,numai cuvinte "dulci" am auzit in 30 de minute de mersul piticului,ajung in garaj obosit mort,fac plinul si parchez in vie ....pina maine dimineata nu mai vreau sa aud nimic !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu