joi, 9 septembrie 2010

Ultimele doua zile au fost mai diverse, in sensul ca ieri a plouat iar azi a fost o superba zi de toamna....dupa ploaie vine soare .....si zapada pe varful muntilor, peste 2000m altitudine a nins....brrrrrrr, vine iarna bine-mi pare...sau era parca tot cu ploaia |||???

O veste buna pentru lumea soferilor din Europa, vt880 ajunge la radio.....radio studio sette ....cu o emisie de 5 minute zilnic, de dimineata cu informatii despre trafic, vreme si recomandari ....pentru inceput ok.
Multumesc lui Andrea, grande capo, care m-a recomandat pentru aceasta colaborare cu postul de radio.
Pe masura ce voi avea toate informatiile le voi posta imediat....inca nu imi vine sa cred ....dar sper sa demareze cat mai repede aceasta colaborare .

Revin la ziua de ieri, dupa ce am descarcat la tunel, am coborat catre Trento, unde am facut o scurta vizita la " doctor " cu dinozaurul.....adica la electricianul auto....senzorul impulsor a incetat sa functioneze....si diagrama arata ca dupa bombardament ....neagra si vai de mama ei .

Apoi prin ploia rece am incarcat in cariera la Albiano pentru Padova, o fosta groapa de gunoi, ecologica care are nevoi de piatra pentru sistemarea sistemelor de scurgere si filtrare.
pe Sorin l-am pierdut pe drum,merge catre Treviso , dar m-am pricopsit cu Giovanni...hehehehe, pe care il astept la locul faptei, dupa care plecam amandoi catre Vicenza, unde incheiem ziua ...se doarme in camion !




Pentru cina, decuplam tractorul lui Gio, si gasim un restaurant chinezesc....sper sa nu serveasca pisica la cuptor.....dar pina la sfarsit a fost totul ok.
Peste noapte ...surpizaaaa.... o furtuna cu fulgere si tunete de credeai ca esti la tropice...noroc ca Volvo are cabina sanatoasa....saracu' Gio, cu plasticul de la Stralis !!!

Dis de dimineata....adica pe la 7.00, am incarcat si am plecat catre Castelbadia, dimineata este superba, soare si aer curat... incep sa fac poze la foc automat, o scurta oprire pentru o cafea si o gogosa cu crema, dupa care pina la destinatie nu am mai oprit.

Pauza de masa am facut-o loco, muncitori au fost mai smecheri azi, au fugit la masa si ne-au lasat balta, adica nu, ne-au lasat in tunel ...heheheheh !!!


Gata cu huzureala, a durat doar o ora, dupa care am lasat marfa si inapoi catre baza...Albiano cu livrare in zona Forli, si apoi am de facut patru incarcari in Emilia Romagna cu retur la Merano ???
Uffaaaa, si maine este vineri , o sa cam alerg putin, hmmmm, sper sa-mi ajunga timpul , altfel ....saibenpausen prin vreo parcare din zona .
Va urez o seara frumoasa !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu