vineri, 17 septembrie 2010

Ploua din nou....uffaaaaa, ce dimineata nesuferita,sa te trezesti la 3.00 ...afara ploua, si culmea .....trebui sa pleci la drum !
Edi vine la fix , ca altfel era de rau,orice minut conteaza,locul ala minunat din Milano e situat pe niste stradute gen centrul vechi al Bucurestiului....si daca incepe traficul adio livrare !
Pina la Milano, am parte doar de ploaie si monotonie,sint un pic cam nelinistit, asa se intampla cand mergi intr-un santier nou,nu cunosti zona,conditiile de intrare.....dar sper sa fie totul ok.....numai ca tomtom al meu ,adica Dodo, nu raspunde la telefon !
A adormit asta si a uitat de mine,si incep sa enumar toti sfintii cunoscuti ....noroc ca ieri am inteles directia de baza, asa ca i iau voiniceste spre centrul orasului , deja trezit la viata de tramvaie si un furnicar de masini si motociclete....la 6.30 este deja aglomeratie....iar la 9.00 totul este haos, blocaje plus accidente usoare.
La al 5 apel,tomtom intra in actiune, cu scuzele de rigoare,si m-a dirijeaza mai precis decat toti satelitii de la NASA,stanga, dreapta,semafor,rotonda,pasaj,iar semafor....si tot asa pina ajung la intrarea din poveste .......de aici totul depinde doar de mine.

Ridic semiremorca din suspensii,plus tractorul,de la care dau jos semilunele, adica aparatorile de noroi demontabile....ce nu face omul pentru integritatea colegului de munca ...dupa care incep sa cobor usor in "groapa cu lei"....scuze,la -2,asa o sa indice liftul viitoarei constructii !
Cu calm si nervi de otel trag dinozaurul in pozitie,deschid obloanele pe stanga si trec direct la somn ,sper sa prind unul de vreo 2 kile......ore .....hehehehehe.

Dupa binemeritatul somn,cam cu zgomote cei drept,indieni din santier sint galagiosi,si mama lor stie ce boscorodesc ei acolo,ies la fel de usor cum am intrat,ochiul pe oglinzi si pe eventuale zgomote ciudate.....care anunta un inceput de dezastru ,doar ca a fost totul ok,paznicul imi opreste traficul si respir usurat cind sint din nou pe asfalt .

Acum imi ramine decat sa suport traficul matinal,9.30 ora de varf,cind toti milanezi sint in drum catre munca,mai un metru parcurs,doua injuraturi,urc pe trotuar la un viraj...altfel iau casa dua mine,una care citeste ziarul din mers,aproape ca tamponeaza dinozauru'...si uite asa imi ia o juma' de ora sa ies din centru .

La IPA,Calcinate este liniste,asa ca incarc si eu la fel de linistit si o iau usurel catre
casa,uuups, catre Bressanone ,livrare insa pusa sub semnul schimbarii de traseu....ca mai toata saptamina de altfel,sint anuntat ca am un boxpalet de incarcat in zona Affi,si fac o pauza de masa prelungita,firma respectiva redeschide la 13.30, dar in schimb pot reintra in garaj si descarc maine dimineata, dupa care reincarc pentru Milano....un troc destul de avantajos ,pentru programul meu ....asa ca accept cu placere.

Incarc boxpaletul si direct in garaj mai opresc,nu fac plinul ca nu am nevoie,imi ajunge pt maine motorina,predau actele si cu cintec inainte mars !
Asa ca dimineata o fuguta la munte , apoi plec catre Adria,unde are loc adunarea de toamna a membrilor HighwayTruckTeam !!!
O seara placuta tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu