luni, 20 septembrie 2010

Cea mai ingrata zi din saptamina este bineinteles ...luni,esti obosit dupa wekend,nu ai chef de munca , dar trebuie sa o iei din loc....asa eram eu de dimineata,noroc cu cafeaua si turul de control,asa mi-am revenit .
Directia Milano,un loc diferit de cel de vineri,dar foarte aproape....insa intre cele doua este diferenta ca de la cer la pamint, daca in primul trebuie sa cobori in gaura aia,in cel de al doilea esti ca pe bulevard ,la propriu,santierul se gaseste pe bulevardul Como,inchis circulatiei !!!

Am ajuns cu bine,cu cateva beeep-uri intr-o intersectie ingusta, cine a proiectat-o cred ca merge inca cu Fiat 500,fabricat in '65.....dupa care fac un tur de cartier,poarta se deschide la 7.00,iar eu am un sfert de ora avans.....gasesc un locusor pe dreapta si astept cuminte .
In sfarsit paznicul deschid poarta,si intru pe "bulevard",dupa care trag linga macara si pregatesc camionul pentru descarcare....am uitat sa spun ca accesul in santier se face pe baza de cartela magnetica ....ti se pare ca esti la Pentagon !!!

Somnul de dimineata face bine,asa ca profit din plin,fara vise si cu o muzica de fundal,1ooo Country Club, o mie de piese muzicale .....tot sa dormi si sa si visezi .....la preriile americane !

Toate bune si frumoase pina la plecare, abia atunci incepe aventura in oras,totul este blocat,politia incearca sa fluidizeze traficul, dar mai mult incurca,numrul mare de masini, si strazile subdimensionate fac ca totul sa devina un calvar !

Ok,eu fac zig-zag printre ei,pina cind sint deviat de la traseul principal,pe unul secundar,care imi " maninca " cam jumatate de ora ....ufffaaa,nu o sa ajung la timp pentru retur,asa ca dupa o convorbire cu oficiul expeditii,decid sa merg dupa amiaza la incarcat.
Pauza de masa si un somnic mic imi da "aripi",asa ca toata dupa amiaza sint odihnit si cu chef de glume.

Incarc destul de repede,si plec catre casa,am deja o intarziere de 30 min,dar sper sa recuperez ceva in autostrada.....nici macar un minut,trafic de ...merda...si reusesc sa ramin calm .
Ajuns la destinatie, trag la rampa,dupa care m-a prezint in birou cu documentele,tac-pac 2 stampile si un control pe pc ,dupa care plec in cautare sefului de magazie....5 minute de asteptare ,imi cere acesta...ok,avea sa-mi prinda bine pentru ca intre timpsuna telefonul de bord si .......surprizaaaaaaaaaaa......Ida si Marco,in direct la Radio in Blu.....asa incepe aventura mea la radio !

Interviul mi s-a parut mai greu ca o mie de manevre legat la ochi,dar aveam sa constat ca ma descurc destul de bine,lucru confirmat si de pustiul meu care asculta emisiunea la radio.
Ce mai tura -vura,abia astept lunea urmatoare pentru o noua aventura radiofonica !!!
Multumesc celor care m-au ajutat in acesta experienta , si celor care cred ca si noi,soferii,avem dreptul la o viata normala, avem dreptul sa visam si sa traim liberi !!!
Din cauza euforiei,am uita sa mai fac poze la Bauexpert, asa ca voi face alta data,am reincarcat in Camparta, si maine fac o cursa pentru Merano,fructe ,fructe...si iar fructe .

Noapte buna tuturor,si promit sa postez interviul in original,plus traducerea in limba romana !!!

Uuuuups,am uitat ...astea sint sapcutele primite sambata la Adria !!!

2 comentarii:

  1. Felicitari vt ,iti doresc sa ai cat mai multe emisiuni in direct la Radio in Blu.
    You're the best :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am pierdut-o din pacate !!! :(

    RăspundețiȘtergere