marți, 29 mai 2012

Dupa cum am spus de ieri, ptr azi trebui sa cam scot limba …100 m garduri, am definit bine situatia , dar cu rabdare le fac pe toate …doar rabdare , ca tutun numai cumpar de prin 2004…l-am lasat …iarba dracului …duca-se pe pustii !
Prima activitate a zilei, o semiremorca de descarcat, subansamble din Elvetia. plec cu o rezerva de timp de 30 ', poate vine si macaraua mai devreme si terminam afacerea repejor .
Dupa plan , treaba merge snur…vine si meseriasu' cu macaraua , ca trenul romanesc ….cu intarziere, noroc ca il dirijez si scap imediat de fierataniile alea …semn bun ….sper sa mearga asa toata ziua .
Inapoi in garaj , in locul Rao-ul cuplez un Paganini,ca al meu este prin Austria si o tai spre Merano, unde am o alta livrare …prefabricate de data asta …..aici cum ajung , cum sar baietii pe incarcatura …..lipsesc travele de sprijin , asta-i noroc chior bre….pe ale mele le pun jos si ma dau afara din santier .

Pffffuuu, treaba serioasa nu altceva , echipez semiremorca pentru o incarcatura vrac si ies din nou in A22…dau peste un adormit care viseza inca , noroc ca la Trento il las in plata lui , altfel ……il dade-am pe mana sfintiilor .
Livrarea la client ...serios , dar cam slab organizat , un singur loc de descarcat , cu banda transportoare spre siloz, si culmea , inaintea mea o tipa buna rau cu un Volvo albastru ...na , ca sa vezi ghinion !

Fuguta la Dueville, incarc in timp record si catre casa taica ,ca sint obosit rupt ...mai vorbim maine fratilor .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu