luni, 28 mai 2012

Aerul proaspat al diminetii combinat cu cel de brad al incarcaturii mi-au reamintit de padurile de acasa, de muntii nostri ,si de diminetile petrecute la volan pe meleagurile natale .....na ca am cazut in melancolie .
Fuga la cafea , ca altfel ma apuc de bocit ca muierile , dau o tura de control, apoi usurel ies din coltul de pedeapsa ...ala din vie , ca e cel mai linistit loc din garaj , nu te deranjeaza nimeni, nu iti atinge oglinzile ,sau mai rau .....si iesi cind vrei , nu depinzi de colegi.
Am 2 livrari , fara probleme cred, il pun pe UGO la treaba, si dupa indicatiile lui o iau din loc , insa ploaia asta matinala devine nesuferita rau ...ufffaaaaa, si vara cind vine ?

Primul client , in mijlocul unui sat, al doilea in mijlocul campului ...hahhahha, astaia au avut ceva in comun....eu insa gasesc o zona industriala cu umbra , si o pun de o pauza de pranz combinata , adica papica si somnic .


Dupa amiaza , incarc panouri ptr constructii, o cursa ptr extern, dar cum dino este euro 3, la nivel inalt s-a decis sa predau incarcatura unui cu euro 5.....ma cam scoate din sarite chestia asta , mai ales ca e vorba de nepotu', ultimul mohican .....care nu prea le are cu 13.65 m....si are o destinatie de toata frumusetea , de ce dreq trebuie sa faca scoala cu semiremorca mea .....sa speram ca va decurge totul bine .



Parchez si plec acasa , fara chef de vorba .....maine 100 m garduri , ca azi am tras pisicu' de coada .
La buna vedere !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu