vineri, 11 mai 2012

Prin Bolzano de dimineata erau numai palarii verzi cu pene negre, de cocos de munte, tipica palarie a alpinilor, campere,rulote,lume multa ,steaguri si politie peste tot , ca sa fie tabloul complet .
Am scapat repede de incarcatura de aluminiu, omul mobil avea chef de munca cu noaptea-n cap , i-am multumit frumos si am fugit imediat din zona , deja era balamuc .


Pun cap compas Riva , si pregatesc Iphonul pentru poze, am un timp excelent ,si sper sa prind citeva instantanee, superbe , asta asa printre picaturi …am de livrat o incarcatura de ciment prin campiile veronese….hmmmm, ceva flori de camp sa fie .
Pranzul si pauza de somn , la soare …ca soparla , cu un miros de iarba cosita si o armata de greieri care se certau abitir pentru un loc pe scena din imas .

O halta la Vicenza, prefabricate, o cafea cu Fabio, om bun la toate , apoi cu calm prind drumul catre casa …actele la dispecer,motorina in rezervor si gata , a mai trecut o saptamina .
Un week-end pe cinste tuturor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu