miercuri, 9 mai 2012

Am adormit repede, ce sa fac ,oboseala si-a spus cuvantul , dar sint in forma azi , poate termin repede cu livrarea la fabrica de plastice , ca de acolo merg la Genova ….portul meu preferat .

Am avut insa alta surpriza, o pauza de 3 ore …..sa vezi ce program imi iese azi …citeva masini in fata ,si gata , sare totul in aer , insa mai am o speranta …sa mearga totul struna in port , altfel pot sa imi fac meniul si pentru seara asta .
Cit am stat la descarcat , am gasit un coleg de la Milano, italian, bine educat si jovial…am vorbit despre munca noastra si clipele placute oferite de ea…am ras pe saturate .

In port am vazut ca cineva din nou ,acolo sus , imi zambeste ….incarc din prima incercare , acopar carbunele cu plasa de protectie, am timp si pentru un pranz excelent , un ness-cafe , apoi la drum .incerc sa livrez si sa reincarc in aceasta seara , urmand ca maine sa descarc la fabrica de ciment …….incercarea moarte n-are !
Va pupa nenea !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu