vineri, 4 mai 2012

Din obisnuinta , la livrarile cu clienti noi,cer informatii inainte , asa si aseara am vb cu beneficiiarul,care la randul sau mi-a dat pe seful de santier la telefon, care sef mi-a confirmat locatia ,dar cu alta strada .....asa ca il pun pe Ugo la treaba, el socoteste si calculeaza , si spune ca la 7.30 ajung la locul faptei , insa il dau peste cap cu 2 min ,ajung in avans .....daca ar avea cum , imi tragea o injuratura .

Primesc felicitari de la un trecator, care a asistat la o manevra tip " banana " intre 2 platani, si pregatesc Rao de livrare .....o sa fie dificl de iesit apoi din fundatura asta , sper sa nu fie imposibil .....o sa devina sarpe saracul dinozaur .
Am de ales 2 trasee, unul unde trebuie sa reintru in A8 cu ceva cozi si traversari de santiere stradale ,si unul unde am de facut vreo 30 km de strazi nationale si regionale ....aleg a doua varianta , daca fac bine sau , o sa vad pina la urma ce si cum, pina una alta ma delectez cu peisajul .
Dupa ce trec de Como, la Chiasso era cu adevarat " galagie ", ca sa parafrazez traducerea numelui , coada in terminal si pe traseu ,iar la stocaj erau destule camioane ....poate .poate am noroc , acum trebuie sa ajung la destinatie, asa ca avizez oamenii sa stie ca sint aproape,mai fac citeva poze si gata, trebuie sa mai si muncesc azi .



La intoarcere dau de un coleg de la alta firma, imi spune ca a mai ramas ceva din coada dar nu mult ,deci este posibil sa m-a incadrez in previziuni , asa ca dupa 3 minute pierdute la semaforul de stocaj si inca 10 pina la intrarea in terminal , ajung sa parchez la 13.00 ,pregatit pentru batalia cu documentele .


Go in 60 ......minute, nu secunde, am reusit sa termin destul de repede , repede ies din Elvetia si pina la Como, numai fac planuri din cauza foamei .....inamicu' asta loveste cind nu te astepti ....de la cafeaua si briosa de dimineata nu a mai ramas multa energie ....parking si pofta buna !

Un accident urat in A22 ma forteaza sa intru pe ss12, la Ala.....traficul este destul de greoi ,fiind si ora de varf 17-18 cind lumea merge acasa ,nu am de ales si merg ca melcul destui km , dar pina la urma ajung la fix, misiune indeplinita 75 %, restul 25 ramine pentru maine ...vama si livrarea materialelor.
Am o surpriza pentru voi ,dar toate la timpul lor !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu